EM is back

Skrivet den 2012-06-10 kl 04:59:34 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Kan inte fatta att det är EM dags igen, tiden går för fort. Jag hejar SÅÅÅÅ KLAAART på Sverige. men mitt andra lag har alltid varit Tyskland och inte Spanien som alla verkar ha. MEN jag saknar Ballack (KOM TILLBAKA), för det var nog den tråkigaste matchen jag sett hittills även om de vann. Höll på dö av den tråkigaste matchen ever. Hoppas de går vidare och möter Sverige och spelar lika bajs. 

Men vi startade dagen med en härlig brunch på efterlängtade Founding Farmers som ligger i DC och en nära vårt hus. Jag gillade maten, för jag är besatt av Crab Egg Benedict, men jag må säga att den som jag hade på Peacock café går inte att slå. Men gott var det! Sedan kom vi hem och tittade på två matcher och latade tills min Hubby föreslog att vi skulle gå till vår pool. Jag var chockad, han är INGEN pool människa men vi begav oss till vår pool som ligger på vår rooftop och det var helt underbart. Vädret var så härligt att jag tvingade min man att komma ut och springa med mig. 

Nu sitter jag och chillar lite, för Hubbz kollar på Miami vs Boston Basket och jag lagade en enkel pastarätt till middag. Om vi orkar ska vi gå och sätta oss på en hoocka bar, men det var varit en mysig dag så jag är nöjd ändå :)

Translate/ I can't believe its time for EM again, time just flies by so quick. I am OF COURSE rooting for Sweden, but Germany is my second favorite team and NOT Spain who everyone else has as favorite. BUT, I was dying of how boring Germany was playing against Portugal, Cmooooon. I miss Ballack :(

We started the day at Founding Farmers in Potomac and I ordered a Crab Egg Benedict that I liked, but it wasn't for sure as good as Peacock cafe. We came home to watch the two games and then Hubby suggested that we should go to our rooftop pool, I was so surprised and happy cause he is not a pool person, but we both loved it. For sure going back more times. Hubby is watching Heat vs Boston and I made a simple vodka sauce pasta dish for dinner. We were talking about doing hoocka after, but I am happy either way cause this day turned out really good. 




Probably the best Bloody Mary I've ever had.


How cute is this, the check came in a litte mail box.


Afternoon sun at the pool.


Hubbz swimming :)



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: