Äntligeeeeeeeeeeen!!

Skrivet den 2012-06-08 kl 20:28:47 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Sitter och kollar på EM och vad man kan göra i Turkiet, för vi har ÄNTLIGEN bokat våra biljetter till Sverige. Det är första gången som jag åker hem och det ska bli kul att få träffa alla. Min man har inte haft semester på ett BRA tag så vi kom överens att vi även under några dagar skulle åka till Istanbul. Det var egentligen meningen att vi skulle åka dit på vår smekmånad men åkte istället till Barcelona, så nu får vi äntligen vår chans att se denna stad. 

Jag kommer åka fredag natt den 17:e men kommer inte fram förrän sent den 18:e och hoppas på att kunna fira Eid den 19:e men familj och vänner. Om det är så att Eid är den 18:e så ska jag tvinga alla att fira med mig även på söndagen. Jag kommer att vara där tills den 29:e då vi åker till Istanbul och sedan vidare till Washington DC. Det blir en kort resa tyvärr, men jag hoppas på att göra det bästa av resan. 

Idag är det fredag och jag har hållit på med små projekt som jag lagt år sidan och skall snart ut och jogga, väntar bara på att solen ska lägga sig lite. Men sedan vill jag även klippa mig, mitt hår är KAOS. 

Translate/ Watching EM soccer and looking up facts of what to do in Istanbul. Me and Hubby have finally booked our Sweden trip and also going to Istanbul, Turkey for a few days at the end. So exited, cause It’s the first time I’m going home since I’ve moved here.




Two weeks vacay....yeiii!

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: