Sömnig

Skrivet den 2012-01-12 kl 06:12:01 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag har precis kommit hem från middag hos mina svärföräldrar och på vägen dit höll jag på krasha med bilden framför. Jag vet inte om det var jag som var idiot eller han/hon. Det var massa traffik och regn på samma gång och i detta land kan INGEN köra i regnet. Jag var tvungen att byta fil för att ta en "exit" och försökte hitta en lucka för att komma emellan två bilar. Nej då bestämmer sig bilen framför mig att byta fil precis på samma gång UTAN ATT BLINKA så jag och det blev 4,5 sekunders kaos och jag vet inte vad som hände, men det gick väldigt fort och poff var jag tillbaka på min plats och allt var ok. Det var inget som hände och jag vet inte ens om det var mitt fel för att koncentrera mig på bilen bakom mig och den till höger, men han var nog lika skakad som jag då hans blinkers var på ett bra tag.

Jag kunde typ inte röra mig i 5 minuter efter det. Usch, jag vågar inte tänka på det. Jag är tacksam och tror att jag har en ängel vid min sida. Det bästa man kan göra i dessa situationer är att lära sig utav de. En av mina första olyckor var första dagen jag körde min pappas bil och krockade vid parkeringen. Jag grät som ett barn medan min pappa var helt lugn och inte alls arg (jag har världens bästa pappa). Det var hemskt men jag är alltid försiktig när jag parkerar i alla situationer, jag kan inte glömma den hemska känslan. Så man får lära sig av sina misstag" I guess". 

Ok time to sleep, jag är sååååå trött och fattar inte vart tiden tar vägen. Imorn ska jag kanske till IKEA om jag orkar och köpa påslakan. Är det inte konstigt att man inte kan köpa påslakan i detta land. Jag hittar inte det någonstans. Men jag vet att IKEA har det och jag behöver ett vitt sådant eller nåt ljust. Kanske får i mig några köttbullar medan jag är där eller varför inte
gravad lax....yuuum!


Godnatt mina bananer


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: