Some Memories of 2011

Skrivet den 2012-01-02 kl 02:43:37 i kategorin av Jenira
Permalink


Många minnen från 2011 men dessa är några som jag minns mest utav året. Jag hoppas att 2012 blir ett ännu mer fantastiskt år. 



Jag läste boken French Woman don't get fat och den förändrade mitt liv och mina matvanor. Jag lärde mig att uppskatta mat men att äta allt med måtta. 

Köpte min älskade väska


Hälsade på Nadia i Gävle, min gamla barndomskompis.


Mina föräldrar firade 30 år som gifta.




Mysiga vårdagar i Stockholm med härliga vänner.




Härliga middagar i Uppsala


Lärde mig att baka Macarons, men det var en process första gången. 




Härliga SEB Afterworks








Bai Bai Brunch






First Cherry Blossom i USA


Gifta enligt lag den 15 April


Köpte min nya vän Max 




Började våga göra saker för mig själv utan sällskap och kom igång med träningen.


Många ensamma timmar på Panera bread för att hitta ett jobb. I am still there...


Träffade nya vänner som min Libbo


Ny besatthet


7 bröllop på en sommar inklusive vår egen bröllopsfest i juni.


Ett år som gift kvinna.


Varmaste sommaren i mitt liv


Underbara sommar resan till Boston


10 september my B-day var jag på det bästa bröllopet i mitt liv


Började jobba på House of Sweden.


Flyttade till vår nya lya i Bethesda ovanför en Wholefoods och jag trivs jättebra i området. 






Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: