Och så börjar vi om på nytt igen

Skrivet den 2012-01-04 kl 02:30:19 i kategorin av Jenira
Permalink

Nu är jag hemma igen efter 5 månader och tillbaka på ruta ett. Men jag gillar verkligen vår lägenhet och det är inte så himla dumt att vara i detta hem. Men jag vill inte göra det till en lat vana (lätthänt under vintertid, jag vill bara sova), så imorn ska jag ta min rumpa till Barnes & Noble och sätta mig och söka jobb ordentligt. Det är farligt att vara hemma när det är varmt och skönt hemma och man har 800 kanaler framför sig. Idag spenaderade jag hela dagen att titta på the Kardashians och deras olika shower. Jag var fastklistrad i flera timmar tills jag var tvungen att tvinga mig ut ur huset. Jag lyckades ta mig till gymmet för att göra lite lätt träning och sedan för att gå till läkarbesöket.

Jag har precis ätit lite middag och myser med lite Glee. Jag väntar på att New Girl ska visas. Jag antar att jag har tid att kolla på mina serier igen (bittert hihi). Men jag vill inte bli för lat hemma, vilket är lätthänt när det är kallt ute och man kan krypa och värma sig i soffan. Jag får helt enkelt tvinga mig att gå ut imorn, no Kardashians!!!!!!


Veggie burger med ärtor och en sallad på tomater, koriander, mandlar, mozarella och rödlök. 




Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: