Mätt och belåten

Skrivet den 2012-01-14 kl 02:07:37 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag har precis ätit middag med min Hubbz och är mätt och jätte belåten, men ändå finns det lite plats för efterätt och det är ju fredag trots allt. Jag tjatade lite om Frozen Yogurt även om det är minus grader ute men jag säger aldrig nej till frozen yogurt och detta är ett nytt ställe som vi inte har prövat. Vi tänkte även gå på bio för att se Sherlock Holmes. Detta är del 2 och exakt 2 år sedan så såg vi del 1 tillsammans och min Hubbz somnade. Jag kan inte fatta hur man kan sova till Sherlock Holmes som är så spännande (hihi). 

Jag gillade vår middag idag för jag fuskade lite och köpte en färdig marinerad fisk med pistachio nötter på från Whole foods, INTE billigt men jag tänkte unna mig lite idag (och kände mig lat). Jag gjorde en mango salsa på: Mango, en halv lök, lite koriander och en jalapeno samt salt och peppar. Sedan skulle vi ju äta coconut ris med det hela min älskade Hubbz glömde den i Colombia, så det fick bli grillade sötpotatis pommes (alltid lika gott). 

Nu är det dags för helg och jag har INGA planer för denna helg, känns lite skönt att vara mer spontan som min Hubbz. Vi får se vad vi hittar på. 


Jag stod verkligen och stirrade på fisken i 10 min för att jag inte kunde välja vilken topping jag skulle ha på fisken, snacka om beslutångest.


Yum yum yummmmy lax


Köpte även lite fina blommor till sovrummet. Dessa fick följa med hem.





Kommentarer
Sana

Åhhh vad gott det ser ut!!! Yummy :)

Vad är coconut rice?

2012-01-15 @ 01:07:16
URL:
Carra

Oh det e vanligt ris med cocos smak det e såååå himla gott, men man behöver en grej från Colombia som smaksätter riset.

2012-01-15 @ 20:18:38
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: