Just nu

Skrivet den 2012-01-16 kl 00:36:10 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag kom hem från Giant (typ ICA) och handlade lite nödvändiga saker till hemmet och Hubbz ska göra burgers ikväll (yummy) så jag passade på att titta lite på hårfärger. Jag är så trött på min vanliga look och sist jag färgade håret var flera år sedan. Men på den tiden brukade jag färga mitt hår blåsvart men nu vill jag ha det lite ljusare. När jag säger "lite" då menar jag "lite" och vill inte bli blond eller något, jag vill bara att det ger lite skimmer av brunt. Jag är en totalt fegis när det gäller att färga håret och är rädd att förlora det lilla hår jag har kvar, så det fick bli en Chestnut Brown toning. Får se om den ens funkar, men jag har ganska mycket piggment i håret. 

Nu är det Golden Globe röda mattan på tv, det är den bästa delen för man vill ju bara se vad alla har på sig.





Golden Globe mys och dregglar över alla fina klänningar i väntan på BURGERS. 






Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: