Beach 2012 comes early this year

Skrivet den 2012-01-17 kl 04:57:03 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag hatar beach 2010, 2011 och nu 2012. Det är sällan jag åker på solsemeter ändå men varje år hypar man upp detta stressmoment och det funkar aldrig för mig. Men i år ska jag och Hubbz åka till Miami i mars och när jag började tänka på det så insåg jag att Mars = två månader = snart = bikini = sommarkläder = diet. Jag hatar dieter, det bara går inte för mig. Jag kan inte svälta mig själv, jag mår så dåligt och det är så tråkigt att inte se fram emot en god middag eller en mathelg. Så min taktik är att minska på mina småätande och fortsätta min träning så mycket som det går. Jag har ju som sagt lovat att börja tycka om min kropp i år, så detta är väl ett bra tillfälle. 

Jag sov så himla dåligt i natt och hade lite dåliga drömmar. Men jag var motiverad över att vara duktig på att söka jobb. Fem jobb per dag är regeln och jag orkade bara söka fyra stycken idag, men jag är nöjd och hoppas jag kan få ett svar snart. Sedan sprang jag mina 30 minuter och gick till H&M för att byta ut ett par jeans. Jag köpte en storlek för liten och fick ångest över att jag hade gått upp lite i vikt, men till min förvåning hade jag köpt en storlek för liten och kände wohooooooo. På vägen ut så vinkade en kavaj lite snällt till mig och fick följa med hem. Jag visar den imorn. 

Imorn ska jag träffa några Svenska skönheter (som jag träffade på julmiddagen) och äta middag på en restaurang i DC. Jag ville boka bord på CocoSala som jag länge velat gå till (Choklad inspirerad restaurang) men det var fullbokat så det fick bli Zatanya som även är en restaurang jag gillar och jag har inte varit där på ett år. Så det ska bli kul att prata lite svenska och hänga med nya människor. 

Jag och Hubbz fick för oss att gå på en promenad i regnet och jag invigde min Canada Goose i USA, då det faktiskt är kallt här denna vecka. Sedan värmde vi oss med Starbucks te. Det bästa med min Hubbz är att han alltid vill hitta på saker och en enkel sak man vara så mysigt en vanlig måndagskväll. 


Promenad och myste för att värma oss


Beach 2012 kommer inte vara enkelt med våran aptit.
Gårdagens hemmagjorda burgers med saftigt kött och karameliserad lök.

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: