What's my key performances?

Skrivet den 2012-02-01 kl 07:21:24 i kategorin av Jenira
Permalink

Det är nog allt vad jag har tänkt på hela morgonen. Jag har försökt att jobba på mitt CV och jag kan säga att jag hade brain freeze i två timmar innan jag faktiskt kom igång. Jag vet vad jag vill säga men kan inte få ner det på papper, men jag tror att jag ska ge det några dagar och kanske det blir bra till slut. 

Idag gick jag ut för att ta en joggingtur och hemma hade jag inte värmen på så jag frös lite och tog på mig massa kläder för att inte frysa ute. Till min förvåning hade vi en sådan där VÅR dag helt plötsligt och folk sprang med shorts ute och jag höll på dö av svett. Det är verkligen konstigt väder här, för man kan ju tro att det så ska bli fint väder imorn också, men det vet man aldrig. Jag skämdes nästan att springa bland alla shorts människor, jag kan säga att det INTE var så varmt att man skulle ha shorts, men jag var definitivt överklädd. 




Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: