Off day on Valentines day

Skrivet den 2012-02-14 kl 21:48:54 i kategorin av Jenira
Permalink

Well, det har inget med Valentines day att göra men jag har inte varit så effektiv idag och känner att jag behövde en lat dag. Jag hade en jobbig dag igår och jag behövde varva ner innan jag skaffar mig ny energi och börjar om. Så jag stannade hemma idag för att jag kommer inte vara hemma i tre dagar så det kändes helt ok. Tänkte ta en sväng förbi gymmet och köra lite styrka idag och sedan kolla på en film eller något. Jag har inte hunnit kolla på alla serier som jag spelat in: Michael J Glee, New Girl och den nya serien Smash.

Igår var jag på älskade Nandos och vi pratade om boken och bestämde en ny bok och till min lycka blev det "The Hunger Game", YES YES YES!

Idag är det som sagt alla hjärtans dag men jag har inte gjort nåt speciellt, men vi ska faktikst gå ut och äta på kvällen och jag har kollar igenom menyn och hittat vissa rätter som ser bra ut. Restaurangen heter Food, Wine & Co och det ska bli mysigt att äta ute med honom, det var ett tag sedan.

OK iväg till gymmet.....


Mina bookclub kompisar (en saknas)


Ett besök på FroYo, yummy!


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: