I would wear Vera Wang

Skrivet den 2012-02-10 kl 00:01:45 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag vill inte bli brud igen, men jag fick titta på när Annika pröva olika brudklänningar idag på David's Bridal. Det finns fantastiskt jättefina fina klänningar där som inte alls kostar så mycket. Om du ska gifta dig och inte vill slösa alla dina pengar på en brudklänningen men ändå vill bära en Vera Wang, så KOM HIT till denna butik. 

Vi prövade alla möjliga klänningar och jag tvingade Annika pröva mina favoriter också som givetvis var Vera och hon såg fin ut i alla klänningar. Men jag tror inte hon föll för någon men var fin i alla och det blir tyvärr lite mycket känslor med alla dessa fina klänningar. Detta med bröllopsklänningar är så personligt att det spelar ingen roll hur fin klänningen är, för är den inte rätt för just den personen, så är det inte. 

Nu ska jag iväg på årsmötet och jag har varit en riktig bra fru och städat och tvättat och lagat mat till min Boo. Det blev Chipole Corn Soup (färdigköpt) och så gjorde jag en Grilled Cheese macka med svamp som han måste värma upp. Han kommer hem från Louisiana idag och jag ska krama honom massor. Snart är det helg wohoooo.





Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: