Heart day

Skrivet den 2012-02-16 kl 06:50:47 i kategorin av Jenira
Permalink





Det var jag och 20 killar i kön för att köpa blommor :)









Ostbricka och Hush Puppies


Lamburger

Jag har fallit för den traditionella Mac n Cheese.


Smores efterrätt och jag kunde knappt äta en sked. Jag och min boo delade på all mat för att vi gillar att pröva fler små rätter än en stor. 

Min heart day var rätt lugn men på kvällen kom älskade mannen med en gigantisk bukett och jag hade även köpt en ros till honom och skrivit ett COOLT kort till honom. Men jag fick en massa choklad och han har gömt boxen och jag vet inte om det är för att han är rädd för att jag ska bli fet, men jag kan inte kontrollera mig så det är lika bra. Men han lova att ta fram den på fredag hihi.


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: