Grey sky

Skrivet den 2012-02-17 kl 00:25:55 i kategorin av Jenira
Permalink

jag la mig så himla sent igår och måste genast sluta med det. Jag visste att jag skull upp idag och träffa den gamle kassören och jag tror att jag börjar fatta basjobbet i alla fall. Sedan fick jag hem en hel låda med saker som man måste ta över och nu börjar även mailen komma in. 

Sedan åkte jag till Montgomery Mall för att köpa lite saker som jag behöver för att ha en ren hy och passade på att köpa en kaffe och sätta mig och kolla igenom vad marknaden har att erbjuda idag. Jag är fortfarande hungrig och snart kommer Hubbz hem från New York. Jag tror att jag ska göra en enkel avocado sallad till middag och skippa gymmet idag. Jag orkar inte alls på en sådan här grå och tråkig dag. Vill bara mysa framför TVn idag och äta god mat. 

Jag fick en nyhet om en intervju imorn...I'll tell u later. Men som sagt det är bara en intervju, wish me luck!


Jag läste att Frida Fahrman hade köpt en liknande produkt på Åhlens och denna skall vara magisk för oss som byter nagelfärg hela tiden.


Jag använder denna Toner efter min ansikts tvätt och är riktig nöjd med den än så länge. Man skall bara spruta på och vänta tills den torkar lite och sedan smörjer jag in mig med ansikts serum som jag älskar från Ole Henriksen.

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: