Go Green

Skrivet den 2012-02-17 kl 00:16:04 i kategorin av Jenira
Permalink







Nej jag har inte shoppat, eller det beror på hur man ser det. Jag fick ett par skor av min svägerska i julklapp men de var för små och jag hittade inga som jag gillade och såg denna vid kassan by Ralph Lauren. Så jag bytte bara ut denna lilla kompis som jag tror kommer komma tillanvändning i Sommar. Jag är egentligen en RIKTIG väskperson och har allt i min väska. Men ibland kan det vara skönt att ha någon litet att bära på. Man behöver ju som sagt 4 saker: Nycklar, mobil, ID + bankkort och läppbalsam.

Sedan är det även färg på mini väskan och jag ska göra mitt bästa för att vara lite mer färgglad i vår eftersom min garderob enbart består av svart, vitt och marinblått. Jag älskar att ha en diskret färgklick eftersom för mycket kan jag inte hantera på en gång.



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: