Book club meeting

Skrivet den 2012-02-13 kl 16:22:49 i kategorin av Jenira
Permalink

I fredags vet jag inte om jag nämnde så var jag på bio med Hubbz och såg "The Vow" och jag gillade verkligen filmen. Om ni vill se en romantisk film med den fantastiske Channing Tatum, så se denna film. Jag gillade historien och lite extra mycket för att det var en sann historia. Min man som somnar till alla filmer var till och med vaken, så jag vart nästan lite förvånad och insåg att han måste ha tyckt om den. 

Idag är det måndag och ny vecka och har en massa att göra när det gäller jobb denna vecka. På onsdag ska jag träffa en tjej som jobbar på Världsbanken och äta lunch med henne för att diskutera min framtid. Idag ska jag beställa visit kort, jag är så dåligt på detta för att jag kan inte välja vilken jag ska välja (idiot problem). Jag ska även fortsätta min utbilningen och lära mig bokföringen för SWEA och på onsdag ska jag på Bikram Yoga med en kompis. 

Sedan är det Bookclub möte ikväll. Jag ska träffa alla tjejerna för första gången och prata om boken, förra gången hade vi svårt att hitta en dag som alla kunde träffas på, men idag tror jag att vi lyckades. Hittils är vi 5 personer och idag ska en av tjejerna välja en ny bok. Jag sitter och hoppas att hon väljer den nya boken "The Hunger Game" för alla pratar om den och jag vill veta vad detta hype är om. Men hon får välja vilken hon vill, men man kan ju lägga in en hint :)


Detta är min första bok av Nicholas Sparks, men om ni gillar sorliga men romantiska romaner så kommer ni att älska denna.



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: