Babysitter

Skrivet den 2012-02-17 kl 22:34:19 i kategorin av Jenira
Permalink

Så ikväll ska jag vara barnvakt och min största erfarenhet med barn är väl med min egen bror men han är bara 3 år yngre än mig, så jag är lite nervös över att vara barnvakt. MEN jag ser väldigt mycket fram emot det. Nu har jag i alla fall massa vänner som har barn så jag kan sägert fråga om råd. Men det är bara fär 2 timmar och han är 10 månader. HOPPAS JAG FÅR MATA HONOM, jag älskar mata bebisar och speciellt barn som älskar mat. Jag ska ta en bild på honom och så får ni se hur söt han är. Han mamma och pappa ska gå på en fest nära där vi bor, så ifall att han skulle bli uttråkad av mig och sakna sina förälftar så kan jag alltid ringa dem. 

Nu ska jag städa lite innan han kommer och så att han inte hittar något kul att äta från golvet :)


Han kanske gillar mina nerd glasses?
Eller inte...



Kommentarer
sarah

du är den där snygga "nörd" läraren i dem glasögonen hahaha har du hört låten "Hot for teacher?" :p

2012-02-18 @ 23:04:20
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: