Siiiiister dagen

Skrivet den 2012-04-06 kl 18:47:19 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Igår var det systerdagen och jag hade lite roligt med min svägerska. Hon är inte ofta i DC så jag tyckte att vi skulle ta Metro dit som även är en grej som jag aldrig tror hon har åkt (det märktes hehe). Vi hade jättekul och gick runt i butikerna och hittade ett par söta vårskor till henne. Sedan åkte vi till mina gamla trakter i Georgetown, vilket är den finaste delen av Washington DC om man frågar mig och åt GLASS så klart (Pinkberry). Sedan satte vi oss vid vattnet och solade några minuter innan det var dags att åka hem igen. 

Naureen är på hennes sista år i High School och de har sin stora Prom snart. Jag har föreslagit att hon skall bära min röda klänning som jag hade på mig förra året på det störa bröllopet jag var på. Hon passade så bra i den och det är kul om den kommer till användning. Jag hoppas hon väljer att ha den till slut. 

Vid 6-tiden träffade vi upp några vänner och åt på Nandos, sedan var det meningen att vi skulle se Hunger Games, men Naureen hade redan sett filmen så jag och hon såg 21 Jump Steet. Gud vad jag skrattade :)

Kolla på hennes hälsosamma glass och min med massa gummibjörnar och choklad. Det är ju påsk :)


En av mina favorit platser i DC.


Dags för bio och mat nom nom. 


Jag beställer alltid samma på Nandos och här får jag njuta av min Hallomi ost. 


En bra dag med siiiiister. 



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: