Min sista dag med min "vän"

Skrivet den 2011-09-28 kl 05:26:49 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag vet att man egentligen inte kan kalla detta för "vän", men det är stället där jag har spenderat mest tid sedan jag kom hit till USA. Jag hälsar på samma receptionist och tänker, undrar om hon kommer sakna mig? Kommer hon ens märka att jag är borta? Ser hon mig som en vän? Ne usch jag skoja bara, poängen är att idag var det min sista dag på gymmet Lifetime. Jag kan säga att det är ett dyrt medlemskap och jag har verkligen utnyttjat kortets värde. Jag har simmar, gymmat, Yoga, Pilates, Zumba och till och med klättrat på vägg. Men min främsta vän har varit löpbandet och min älskade viktboll. Jag kommer sakna min viktboll. Men det var i alla fall det sista jag såg av detta gym, när vi flyttar så kommer vi ha ett gym i byggnaden, vilket kommer göra mitt liv mycket lättare. Jag hoppas nämligen på att gymma på morgonen INNAN jobbet. 

Vissa hatar det, men jag älskar det och får mer energi på morgonen (om jag nu kan komma upp på morgonen) och det bästa är att man har hela eftermiddagen fri och kan slösa sin energi på annat. Men det kommer även vara skönt att inte behöva åka en bit för att gå på gymmet, så man kan gå hur ful som helst (yeiiiii). 

Jag "shoppade" min vanliga kajal idag, den är från Revlon och är den bästa kajal jag prövat på länge. Den sitter som en smäck och rinner aldrig, MEN den är supersvår att få bort (vattenfast). Men vill man va fin så vet ni vad som gäller. Jag hatar när kajalen rinner. 

Imorn är det jobb som vanlig och hoppas på att få göra lite mer än vad jag fick göra idag. JAG VILL JU HA MER STRESS. Men på torsdag och fredag är det flera stora event, så imorn får jag förbereda lite inför dem. Min chef är fab, men svår att ge bort saker att göra. Jag antar att man vill göra allt själv, men GE MIG LITE, HALLÅ PLEASE! 

Jag såg även ett ytterligaste avsnitt av "New girl" den har verkligen min dåliga humor. Perfekt för en tisdags kväll. Men nu måste jag sluta kolla på Food Network och sova. Ciao



Jag måste verkligen fixa mina naglar, orkar inte idag.


Hej då bollen


Här har jag spenderat massa tid...


En del av mig själv och min identitet: den svarta kajalen

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: