Lugn Lördag

Skrivet den 2011-09-17 kl 20:45:17 i kategorin av Jenira
Permalink

Igår gick jag och mannen min ut efter jobbet för att njuta av lite god mat efter jobbet, men när vi väl kom hem somnade vi båda kl 22.00. Vi vaknade heller inte tidigt för det för det var så kallt i rummet, men det är det bästa att frysa i sängen när man ligger och myser under täcket. Men för att inte bli för lata åkte vi till Centennial Park (där ormen bor) och tog en joggingrunda så att vi hade det överstökat. Sedan lagade min Boo jättegod lunch, cheeseravioli med korv dränkta i Vodka sås. Det kanske låter sådär, men var super Nom Nom. 

Nu känner jag mig lat igen och är tillbaka i sängen, men jag ska skicka iväg våra thank you cards innan jag blir galen på dem. Jag måste även plugga lite inför måndagens lektion. Vi fick sjukt mkt hemläxa, Fy fabian. Men jag kanske kan ta en liten powernap, det skadar väl ingen :)


Ostbrick och Pizza med nutella och jordgubbar
YAAAMMMIIII



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: