Första dejten

Skrivet den 2011-09-23 kl 06:33:30 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag har det varit en lång dag men den avslutades på ett bra sätt, men det började inte bra alls. Idag åkte jag till tåget med en granne som ville ha hjälp me tunnelbanan och det hela började med att Automaterna inte fungerade så hon fick vänta hundra år på mig. Sedan glömde jag att kolla vilken station vi var på och hamnade lite fel, sedan irrarde jag omking lite för mycket (vilket aldrig händer annars såklart)  så hon måste ha tänkt att jag var helt galen. 

Jobbet i sig är kul när jag får lite att göra, men det finns stunder då jag inte alls har mycket att göra och min chef är helt sönder stressad. Men så småningom hoppas jag på att kunna ta över lite så att jag också får stressa lite. Jag gillar lite stress i vardagen. 

Idag var jag på min första dejt med min nya vän och det kändes faktisk som en dejt eftersom jag skämtat om det så himla mycket. Jag kom hem och tränade och duschade för att sedan göra mig fin till vår lilla träff. Hon betalde för middagen (hade en liten fight där) och skjussade hem mig till dörren. Vi hade jättekul och som vanligt pratade jag för mycket. Det blev italiensk pizza och mozarella med tomater...yummiiii

Nu är jag så trött men happy att min Boo kommer hem imorn efter 5 dagar. Ska krama honom lite extra hårt. 


Jag har en bra vana att dricka mycket vatten varje dag. Dricker du tillräckligt med vatten?


Diggar mitt nya armband och de härliga budskapen


Hade två kompisar med mig till parken


Invigde min klänning (marinblå med guldknappar) från H&M



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: