Måndags morning chill

Skrivet den 2011-10-24 kl 18:47:54 i kategorin av Jenira
Permalink

Att vara ledig en måndag känns helt underbart. När jag var hemma i 5 månader så klagade jag väldigt mycket över hur mycket tid jag hade över. MEN jag älskade att vara hemma på måndagar. Så jag är glad över att få vara ledig på måndagar. Man får liksom lite tid att varva ner lite och mysa på soffan. 

Jag har inte riktigt varit hemma i vår nya lägenhet sen vi flyttade in, så jag gillar verkligen denna lilla stund för mig själv. Bara lata och blogga och vänta på att BOVA skall komma med våran nya säng som mina föräldrar gav oss.

Jag har ett viktigt ärende att göra idag och det är att gå till banken, förutom det så ska jag träna och duscha och sedan gå på kvällens event med min "Boss". Nu ska jag njuta av mitt kaffe och titta klart på "What not to wear". 




Lata kan vara så skönt ibland.




Titta vem som bor utanför vår lilla dörr, är den inte söt :)





Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: