Last Wedding of this year...

Skrivet den 2011-10-17 kl 04:05:21 i kategorin av Jenira
Permalink

Och så var det över, jag har nog aldrig i mitt liv varit på så många bröllop som jag varit detta år. Men det slutade väldigt bra. Bröllopet igår var jättefint och kul men jag kände inte en enda kotte i hela salen. Jag hade träffat brudparet en gång och det var på vår egen fest. Men de hade den finaste dekorationen jag sett hittils och det bästa inträdet. Brudparet kom in med LMFAO låten som jag älskar och plötsligt börja folk okring oss dansa när de kom in och POFF så hade de ett uppträdande framför scenen. Både bruden och hennes man dansar på fritid och det syntes verkligen. Ett fantastisk ögonblick för mig var när han gick ner och sjöng för henne. Hon grät nog floder och jag hade svårt att hålla tillbaka själv. Men det var vackert, inte ofta man ser det. 

Tiden bara försvinner tycker jag, jag hinner knappt tänka och plötsligt är det måndag igen. Vi har dock fått mycket gjort hemma denna helg. Vi har ÄNTLIGEN tallrikar och jag invide våra tvättmaskiner. Det är verkligen en fantastisk känsla att ha sin egen lilla lägenhet. Jag kan ibland fortfarande inte fatta det. 

Hösten har kommit till Maryland och om detta är deras så kallade höst, så är det helt klart min favorit årstid. Vi gick upp på morgonen för att springa ute och sedan gjorde jag Svenska varma mackor med Champinjon stuvning hemma. Jag älskar stuvning, det är så enkelt och gott och jag tror att gubben gillade det. 

Sedan hämtade jag upp en tjejkompis och åkte till mitt "NYA" mall ställe " Montgomery Mall". Den är lite större än Columbia mall och jag är glad att ha ett nytt ställe att besöka. Vi hittade en present till henne eftersom vi ska fira hennes födelsedag på fredag. HOPPAS hon gillar den. 

Under veckan skall jag vara själv första gången i huset på tisdag för min man åker till Texas men jag har en dejt med Roshini som även bor i mina nya trakter och vi ska besöka en fransk restaurang som ligger i Downtown Bethesda. Jag ser verkligen fram emot det eftersom hon är min lilla tvilling här och alltid lika kul att träffa henne och få ut lite tjejsnack. Imorn ska jag till läkaren och sedan jobba som vanligt, så typiskt eftersom jag hade sett fram emot att vara hemma en måndag och fixa lite hemma. OK, ska inte klaga och vara glad att jag har ett jobb igen. 


Kvällens Outfit




Jag gillade bordsdekorationerna


Fantastiskt par och en fantastisk outfit


Detta var det bästa uppträdandet


Hubby Bubby


Hur romantisk kan man vara?
Han sjöng hans egna version av Forever av Chris Brown


Massa dans som vanligt


Nattinatt mina vänner









Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: