Fashion Mistake

Skrivet den 2011-10-04 kl 02:34:02 i kategorin av Jenira
Permalink

I torsdags kom jag hem sent så jag hade under dagen redan planerat vad jag skulle ta på mig för att vi inte skulle bli sena till min reservation. Men ni vet hur det är, man har en vision i huvudet hur man tror att man ska se ut och sedan när man tar på sig sin outfit så ser det inte alls lika bra ut. 

Jag tog iaf på mig en gammal klänning från H&M som jag kanske köpte för 3-4 år sedan. Jag tänkte, den använder jag ju aldrig, den kan jag ha på mig. Men det finns alltid en anledning till att jag aldrig tar på mig den. DEN SITTER liksom inte bra på mig. 




Jag vet vad eran första tanke är. Det är väl inget fel på denna bild, men om man analyserar lite på bilden så kan man se att denna klänning är helt fel för min kroppsfolm. Jag ser ut som en platt pannkaka. Mina bröst ser helt missformade ut. Jag har som sagt ingen rumpa och därav det stora felet. För att denna klänning ska se bra ut på en, MÅSTE man ha en liten rumpa som formar klänningen. 

Klänningen har ett skärp i midjan och den är alldeles för högt up för mig. Mina bröst ser därav lite konstiga ut på grund av detta. Sedan är det V-hals på klänning och jag personligen gillar inte V-hals på mig så jag försökte gömma den med ett halsband. Hade klänningen varit lös under midjan så kanske det inte hade sett lika farligt ut, men tyvärr så passar denna klänning inte min kroppsform alls. Det saknas helt enkelt en rumpa. Men jag köpte den främst för färgens skull, denna blå är en av mina favorit färger och hoppas på att hitta en annan klänning i samma färg. 



Kommentarer
Bobby

Sluta vara såå snygg!

2011-10-04 @ 14:01:01
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: