En prins på besök

Skrivet den 2011-10-26 kl 04:39:07 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag och igår var prins Daniel på besök hos House of Sweden och idag fick jag se en liten glimt av honom. Stackars människa, han har suttit i konferans i timmar efter timmar, så det kan inte vara helt lätt att vara prins I guess, men han får äta massa god mat, det såg jag i köket.

Jag körde på all black outfit som vanligt, men idag såg denna kvinna sitta på tåget med en orangefärgad klänning och insåg att jag måste komma med lite mer färg i vardagen. Jag är en black and white människa, men hon såg så himla härlig ut med sin färgglada klänning och gav mig lite inspiration. More color CAROLINA!!

Jag har haft en ganska lugn dag på jobbet och hade tänkt och jogga ute efter jobbet (måste ju passa på innan det blir för kallt), men efter att ha varit på banken och betalat massa pengar som ska till räkningar, försvann min lust helt och hållet och istället kom jag hem och satte mig framför TVn med choklad (från gårdagens event) och tittade på filmen Jane Austins book club. Jag älskar sådana filmer men kollade inte klart på hela filmen, för till slut fick upp motivationen att gå till gymmet. 

Jag väntade på att de skulle spela min nya serie som jag följer "New girl" men såklart hoppade de över denna vecka och jag måste vänta en hel vecka till. Jag som hade förberett med en av mina favorit Ben & Jerry's och allt, oh well, jag fick i alla fall njuta av min goda glass. Hubby är i Ohio, så det är jag och lägenheten under några dagar. Imorn ska jag mysa till det lite och köpa middag från Wholefoods eller tvinga någon att gå med mig till Yogiberry. Aja mina vänner, dags att hoppa in i sängen så att jag inte är lika trött som imorse. 



Det blir alltid all black under stressiga dagar.
Klänning: H&M
Halsband: MQ




Denna kvinna fångade mitt intresse, måste lära mig sätta på mig lite färg.




När mannen är borta, vem ska jag cuddla med?
Jo, med mina två vänner Ben & Jerry. 
Jag älskar denna smak, den är inte så "overwhelming" som alla andra smaker (även om jag älskar de andra också)





Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: