WORD

Skrivet den 2011-11-29 kl 03:54:15 i kategorin av Jenira
Permalink

Wow vilka kommentarer jag fick för mitt förra inlägg, jag blev nästan lite chockad. Jag är många mil borta men det känns skönt att veta att vissa står bakom en. Jag har haft en OK dag, jag hade en sådan där dag där man ska hinna, tvätta, städa, diska, äta, gymma, duscha sen köra till posten och banken och sen till the mall och lite till. 

Men något är fel på mig, jag kunde inte shoppa något ALLS. Jag vet inte vad som är fel, jag fick lite pengar häromdagen att shoppa och jag kunde inte köpa något. Jag måste vara sjuk. JAG ÄLSKAR ATT SHOPPA. Men det bara gick inte, jag gillade inte något i någon butik. Men jag köpte en grej och det var för att jag var tvungen att använga ett presentkort. Jag fick ett presentkort på butiken "Black and White" och man kan tro att det ska vara min favorit affär, men hon som köpte presentkortet tänkte inte på att kläderna var egentligen från AXARA. Jag har en allergi mot AXARA kläder, och de är dyra (värsta kombinationen). Bebe är en butik jag aldrig går in i, de kan ha vissa fina klänningar men jag fattar inte vem som betalar så mycket för sådana plagg. Inte min butik alls. Ann Taylor hade lite fina grejer, men inget som stack ut direkt.  

Jag har varit i denna "Black and White" butik 10 gånger och jag hittar aldrig något som jag gillar, men idag tvingade jag mig att gilla något och till slut hittade jag något användbart. Jag tror att jag ska ha på mig den på Hubby's julfest om två veckor. Jag gillar att ha något nytt, man känner sig lite finare helt enkelt :)

Hubby är i Californien och idag ringde en dam till mig för att bjuda oss på middag och lät lite sådär orolig för att han reser så mycket och lämnar mig ensam. Men min man har alltid rest mycket med jobbet, det var så vi träffades och fick det att fungera. Jag visste vad jag gav mig in i innan jag gifte mig och jag har bott ensam innan jag gifte mig, så lite ensamtid dödar ingen. När jag jobbar, så har man ändå inte många timma ihop i alla fall. Men bengaliska damer skall alltid oro sig, det är i deras natur.  

OK dags att gå till sängen trots att det är rätt tidigt men jag sitter och gäspar hela tiden. Imorn är det jobb som gäller. Jag glömde att nämna att jag fick ett samtal för en intervjuuuuuuuuu till ett annat företag som är större än den förra samt mycket närmare mitt hus. Men intervjun är inte förrän torsdag, SÅ HÅLL TUMMARNAAAA! Det är för en position som Financial Anlyst, hoppas hoppas hoppas.


Det märks att black friday är över.




Detta linne kostade 100 dollar, utan mitt presentkort och 25 % rabatt hade jag nog aldrig köpt den. Men det var nog det finaste som fanns i affären. 





Kommentarer
Bobby

De var då ett dyrt linne!!

2011-11-29 @ 23:06:30
URL: http://mrskhan.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: