Missa aldrig träningen pga lathet

Skrivet den 2011-11-10 kl 02:11:37 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag skulle önska att jag satt här och hade tränat klart, men så är det inte. Det var meningen att jag skulle träna när jag kom hem och sedan äta middag, men jag var så hungrig att det fanns inte på listan. Men för att inte bli för lat efter middagen så tog jag på mig träningskläderna innan jag satte mig på soffan. 

När latheten väl kommer in, så är det lätt att komma med lata tankar: jag kan träna imorn. Men jag har fem minuter kvar sedan ska jag köra lite core innan jag ställer mig på löpbandet. 

Idag har det varit en bra dag, fick massa gjort och min intervju med konsultfirman gick bra och jag skall tillbaka dit på måndag. Men jag känner mig så aktiv helt plötsligt. Jag gjorde massa listor på vägen hem, för det är massa saker jag behöver ha gjort som jag lagt åt sidan. Tråkiga ärenden som jag måste reda ut, lika bra att ha de gjort medan jag är inna på min hyperperiod. Man vet aldrig när batterierna tar slut. Idag är det även styrelsemöte för SWEA, vilket innebär att jag imorn får reda på om jag ska vara med i styrelsen eller inte.

Det är redan torsdag imorn, vart tar veckan vägen egentligen? Imorn skall min hubby laga middag (jag hörde han säga nåt om pilgrimsmussla....yuuuuum) till mig och på fredag skall vi på en inflyttningsfest. Jag måste hitta något till dem, men det kanske jag kan göra på fredag efter jobbet. Vad ska jag köpa?

OK CARRA SLUTA SLABBA OCH IVÄG TILL GYMMET men vänta...det är contry awards på TV, kanske skall stanna hemma trots allt. Jag som älskar Carrie Underwood eller vad hon heter, söt som en sockerkaka. 




Orkar inte...



Eller??



Contry awards, eller bränna 300 kalorier? That's the question...








Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: