Då var det dags igen

Skrivet den 2011-11-22 kl 05:02:07 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag ska på min andra stora intervju imorn och denna gång är det mer en mer seriös intervju än min förra misslyckade katastrofala möte med BT Capitol. Jag sitter och förbereder lite inför mötet, men jag vill inte låta som en robot när de frågar mig frågor så jag tänker inte gå in på det för mycket. Men som sagt bara för att jag har en intervju behöver jag ju inte få jobbet eller kanske inte ens vill ha det heller, men jag måste få så många som möjligt för att komma in i intervjuandet.

Jag kom hem förberdde fisken, tränade och sedan lagade jag middag som jag blev väldigt nöjd med, men det måste nog varit den färska fisken som jag köpte från Whole Foods. Det var som att de hade fiskat den igår, så himla färsk. Jag köpte en bit färsk torsk och lite green beans och YUM YUM vad gott det blev. Över fisken stekte jag lite skivade mandlar, vitlök och massa kryddor och basilika och sedan lade den på torsken med massa citron och hade den i ugnen i 25 min. Fisken var helt underbar med de knapriga bönorna. Jag hann även göra en tsatiki sås som jag tyckte passade bra, men vilken sås som helst hade passat. Så enkelt och gott...nom nom. 




Kolla min kaos kalender, det ser ut som att jag har värsta livet haha, men det är mest massa klotter. 



Ungsbakad torsk med gröna bönor stekta i olivolja och citron med massa kryddor och lite tsatsikisås. Jag kan ge er recept om ni vill ha det, för det var så himla enkelt och det gick snabbt. 



Kommentarer
Sana

Lycka till!! Det kommer gå jättebra. Och jaa, dela med dig av receptet :)

2011-11-23 @ 15:30:08
URL:
Carra

Det ska jag gora :)

2011-11-23 @ 20:43:36
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: