TGIF

Skrivet den 2011-05-27 kl 17:17:59 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag saknar lite att känna den här härliga känslan som man får varje fredags morgon. Det är något med fredagar, hela kroppen pirrar oavsett om man har en fullspäckad helg eller om man bara ska lata hela helgen. För mig är fredagar fortfarande speciellt FÖR DÅ ÄR ALLA ANDRA LEDIGA, SÅ JAG FÅR EN KOMPIS ATT LEKA MED!

Snart ska jag iväg och träffa upp min Boo och bjuda honom på lunch. Det är den där perioden på måndagen och jag valde att ha vitt på mig GREAT! Jag har varit duktig idag och bokat tid hos en läkare för nästa vecka (äntligen) och trots min magvärk ska jag inte låta den ta över min dag. Mumsar i mig lite jordgubbar med yogurt och min nya besatthet Mini cheese. Jag älskar dem för jag älskar ost. OST OST OST är livet. 

Idag är det premiär (eller var det igår) för Hangover 2. Ettan var så himla rolig, så den blir svår att slå. Men vi får se. Nu ska jag packa min gym väska och min laptop och sätta mig på min Panera och plugga. Sedan ska jag FÖRSÖKA hinna med Hot Yoga eller jogga...nåt ska det bli i alla fall beroende på vad min mage säger. 

Ciao vänner, ha en bästaste fredagen. 


Chesssses
Min marin randiga cherry top <3

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: