Tacos lunch

Skrivet den 2011-05-30 kl 22:23:36 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag var så himla sugen på Tacos idag, jag vet inte varför. Så efter all tjat, så åkte vi för att handla alla ingredienser. Är det inte den enklaste med godaste maten som finns (ok kanske finns bättre)? Men det var så gott och jag lyckas alltid äta för mycket. Det går liksom inte att stoppa sig själv. Men istället för köttfärs så använde vi kalkonfärg, som är ett mycket mer smalare alternativ och minst llka gott. 

Har ni inte många minnen från alla Tacos kvällar man haft med sina tjejkompisar? Mitt första tacos minne var när jag gick i 6an och en tjej med namnet Linnea hade tacos på hennes födelsedagskalas. Sedan dess har jag älskat denna enkla matkombination. 

Mmmmm hemma gjord Guacamole och salsa, vad mer kan man önska sig?

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: