Tack för härliga kommentarer

Skrivet den 2011-05-26 kl 22:20:41 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag måste tacka för de härliga kommentarerna, kändes som julafton all over. Jag blev så himla glad. Jag ska verkligen tänka på allt ni sagt och ta in detta och fortsätta kämpa. 

Idag är det över 30 grader här och man smälter i solen, jag som inte ville sola innan bröllopet har inget annat val. Jag har väldigt mycket pigment i ansiktet och på armarna, så 3 sekunder promenad gör att jag blir brun (tro mig, jag skryter verkligen INTE ) Jag tror jag måste göra om min provsminkning då jag blivit en nyans mörkare i huden. Jag älskar dock sommarkvällar mer än sommardagar. Sommarkvällar är helt fantastiska. 

Idag har jag försökt kolla massa jobb men även häng lite i gymmet. Jag fick ta igen mig efter gårdagens flopp. Nu sitter jag med en härlig lunch och ska göra lite stuff som jag hade i dagens agenda. Det som är dåligt med min dator är att jag inte har word, så jag kan inte söka till de tjänster jag hittat. 

Idag ska jag och min man till La Madeleine och träffa bröllopsfotografen. Hon verkar vara otroligt ambitös och detaljerad. Innan bröllopet skall vi ta massa kort i DC med varandra. Det känns kul, för även om vi har massa kort från bröllopet i Sverige, så kan vi slappna av mer denna gång.

Idag hade jag även tjafs med killen som gör min outfit för mitt bröllop, han tycker att min kropp inte stämmer med det jag sa. Jag har ju ingen rumpa och han tror att jag har skrivit fel. Jag vågar inte ens tänka hur "outfiten" kommer att se ut, men jag tror att den kommer nästa vecka. Min "tiara" eller diadem har i alla fall kommit och den är jag väldigt nöjd med. Inte långt kvar nu. 

Temat kommer att vara svart, vitt och blått :) Vi utgick efter min mans kläder som jag tycker är fantastiskt fina. Ska bli kul att visa er. 

Hurtbulle

Min favorit sallad:
Bladspenat
körsbärstomater
Hackad sötmande (eller andra nötter)
torkade tranbär
jordgubbar
blue cheese
balsamvinäger/olivolja
citron
salt

Men nu är jag hungrig igen så ska komplementera med något :)




Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: