Prov make up hos Mac

Skrivet den 2011-05-13 kl 04:54:17 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag vet inte om jag håller på att bli sjuk, men jag mår lite sådär dåligt hela tiden. Men jag orkar liksom inte sitta stilla hemma, så jag åkte hela vägen till gymmet och kom på att jag hade glömt mina skor hemma. Hur bra var det liksom på en skala, så det var bara att vända för att hämta skorna. Efter träningen så åkte jag till Columbia Mall och njöt av en härlig sallad, ny på deras meny. Den hade en jäkla massa saker i den, allt från rostbiff och blue cheese och rostad lök. Den var väldigt god, men vad e det med USA och överdriva portionerna. Detta var helt klart en rätt för två personer. 

Jag var på min provsminkning hos Mac idag, tjejen med namnet Catlyn var otrolig duktig, men jag måste erkänna att jag var skeptisk från början. Hon ha en vit färg och jag fick lite panik, men hon sa att det skulle göra mina kines ögon större. Men när hon var klar så jag vart jag riktigt nöjd, men vi fick kämpa med läppfärgen, för jag anser att jag inte passar i läppstift. Till slut fick vi till det och jag blev nöjd. Men det känns lite som en risk att gå på det vita, men jag måste erkänna att ögon kändes större. Jag tror det dock kommer passa min outfit. Hon gav mig öven två fina ögonbryn (jag hatar mina ögonbryn, då jag förstörde dem i 8:an och sedan dess har de aldrig växt ut). 

Idag ska jag sova tidigt, jag vägrar liksom bli sjuk för imorn kommer min Boo hem yeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)

Mitt nya halsband från H&M
Like like like

Liten smygtitt från mina nta plagg från Zara

För stor portion men jättegod sallad på Panera Bread


Smygtitt från sminkingen



Kommentarer
Sarah

Du vart snygg babe!

Min sminkprovning här vart ett fiasko. Make up store i uppsala gjorde tvärtemot allt jag bad dem om. Så ska prova i sthlm om några veckor. Några bra tips?

pusss

2011-05-13 @ 17:15:11
URL:
mandy

Juttan har du prövat vitlök på ögonbrynen? Alla jag känner som tappat o d aldrig kom tillbaka för testade detta.. så det blir en period av att lukta lite men fiii fan skiten växer back!

2011-05-14 @ 11:29:34
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: