Phó uttalas Fo

Skrivet den 2011-05-06 kl 22:17:41 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag har kört omkring som en miffo för att hitta till läkarens mottagning, men till sist kom jag fram. Jag absolut hatar väntrum, jag vet inte varför men det är något med mig och väntrum, jag får alltid en dålig känsla. Men jag fick i alla fall mina vaccinationer till slut. Innan dess blev det lunch på ett Vietnamesisk ställe, jag minns inte namnet, men någor med An Lou. Maten var faktikst god, jag tog deras klassiska Phó, som är någon slags soppa med kyckling  och risnudlar. Men jag tyckte det var helt ok men jag kunde inte äta allt.

Nu väntar jag på att min Boo ska komma hem så att vi kan åka till parken och jogga. Sedan tror jag att det blir en lugn helg. Det är mors dag på söndag, så det blir hemma gjord brunch :)

Tröja: Forever 21
Byxa: (gröna) H&M
Skor: Urban Outfitters
Väska: Marc by Marc J
Brillor: Ray Ray
Phó

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: