Mysa i ett Café

Skrivet den 2011-05-17 kl 00:54:18 i kategorin av Jenira
Permalink

Sitter här på ett café och äter en bagel med cream cheese och gör lite research. Jag måste säga att det har varit väldigt mysigt och imorn ska jag fortsätta med detta. Jag har fått massor gjort och ska fortsätta denna trend under veckan. Jag är lite trött på att sitta hemma och göra min research och det var min mans idé att komma bort och göra samma sak.

Det e rätt skönt att komma bort hemifrån och sitta och hålla på med datan istället för att sitta hemma. Jag har lite bus på G också, men det berättar jag om senare. Nu ska jag dra mig runt butikerna lite, tanka och sen dra mig hemmåt. 

Jag ska köpa en Notebook, jag tror jag glömde min i Uppsala. En note book är ett måste, tycker jag. Man kommer alltid på en massa saker som jag senare aldrig kan minnas. Min vecka kommer vara relativt lugn, jag ska baka lite denna vecka och på lördag ska vi fira min Hubby´s MBA graduation. Saknar mina vänner massssssor.

Imorn ska jag sätta på mig och söka lite jobb, jag har kollat lite idag, men det är ett jobb i sig har jag märkt. Idag kom även min health insurance, jipppiiiiiiiii ett steg närmare mänskligheten :)





Kommentarer
Sarah

Grattis till health insurance, nu kan du slå dig eller vad du vill :) hahaha som Joey i vänner :)

2011-05-17 @ 22:29:45
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: