Mothers day

Skrivet den 2011-05-09 kl 00:39:21 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag är det Mors dag i USA och givetvis firade vi detta. Jag började dagen med gym och ge min present till min svärmor och resten av dagen höll vi på med "Wedding planning". Det var kul och några av personerna som är inblandade i programmet kom hem til oss för att äta pizza och planera inför dagen.  Mors dag i Sverige kommer snart om några veckor, jag måste komma ihåg att skicka ett kort, mamma e ju speciell <3

Grattis till min underbara Sana som fyller år idag och Jessica som fyller år imorn. Massa kramar till er, saknar er båda. 

Mors dag, alla gav ett varsitt kort och presenter

Kommentarer
Sana

Aww tack söta du!! Saknar dig också!

2011-05-10 @ 19:53:45
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: