Lördagen i Georgetown

Skrivet den 2011-05-09 kl 00:35:58 i kategorin av Jenira
Permalink

Helgens väder har varit fantastiskt så vi bestämde oss för att åka till Georgetown och äta brunch. Stället var fullpackat av turister och andra människor, så det var ingen vidare shopping för oss båda. Jag kan inte shoppa om det är för många människor inne i butiken, jag blir bara stressad. 

Så vi begav oss till vattnet och hängde där med hans vänner, sedan blev vi sugna på mat igen av någon anledning och rökte vattenpipa tills vår bio film skulle börja. Det blev "Fast five". Jag tycker att den var helt Ok underhållande. Men jag hade aldrig valt filmen om jag själv fick välja, just nu vill jag se två filmer: Bridemades och Something Borrowed. 

Twin glasses
Klänning: H&M
Kavaj: H&M
Skor: Vagabond
Väska: Aldo
Solbrillor: Ray Ray
Jag vet inte var detta var, men det var det godate mini muffinsen jag ätit med cream cheese
Det var så mäktigt att jag inte ens kunde äta hälften, vi brukar alltid byta talltik efter halva, för detta var för sött för mig och JAG KAN ÄTA SÖTT.
Hängde vid våran favoritplats Waterfront
Hockaaaaaaa
Jag behövde något starkt för att klara av bion.
Jag älskar min Hallomi

Kommentarer
Sana

Åh vilken god brunch! Och blev sååå sugen på vattenpipa nu!

2011-05-15 @ 17:18:20
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: