Brist på Kreativitet

Skrivet den 2011-05-18 kl 04:44:55 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag försöker komma i kontakt med min kreativa sida. Vad kan man göra utom att blogga, läsa eller surfa? Jag vet inte alls, kanske skulle man ha en hobby av något slag. Förr brukade jag måla, men det känns lite sådär. Jag funderar på att börja en matlagningskurs. Det kan ju nästan vara bra att lära sig alla basics. Men jag vet inte, jag googlade lite och det kändes som en process. 

Imorn ska jag göra mitt bästa för att vakna lite tidigare än vanligt och därmed träna och sedan köra min svärmor till läkaren. Kl 2 skall vi träffa våran "Catering " firma och prata om lite saker inför bröllopet.

Om ni har tips på vad jag kan hitta på, nämn gärna de för mig, tack! Idag åkte jag och handlade mat, jag kan nog spendera timmar i deras butiker, det finns så mycket saker att titta på. Jag fastnade såklart på deras bakavdelning och sötsaker avdelningen. 

Älskar att titta på äckliga tårtor med massa smörkräm

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: