Kaffesug

Skrivet den 2011-05-25 kl 00:29:06 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag älskar min nya top från Nike, den är en inbyggd BH, så det blir extra stöd för mig, jag ska defintivt investera i en till.  Sedan fick en sån himla kaffe sug, så idag bestämde jag mig för att komma till mitt mysiga ställe i Columbia mall och äta lite och mysa en stund. Jag borde egentligen plugga teori, men ni vet hur det är. Man kommer på hundra andra saker att göra. Jag har skrivit ett mors dags kort som jag måste skicka imorn men kommer säkert komma fram för sent ändå. Jag köpte även en liten notebook, normalt skulle jag köpt en lite roligare färg, men jag tänkte ha den på intervjuer och sånt, så rosa prickig kändes inte så proffsig :)

Jag kan tipsa om en mysig bakblogg som jag hittade här: http://www.littledessert.se/ så om ni gillar att baka som mig, kolla in bloggen. Man kan nämligen beställa små härliga choklad skor på hennes sida. Skor + Choklad = Kan det bli bättre? En bra present till en chokladtokig sko tjej. 

Jag älskar att följa mina vänners blogg, min vän Anna som precis fått sin son, har en sådan härlig och positiv blogg. Hon och jag hängde mycket under mina unga dagar och jag beundrar hennes sätt att skriva. Hon får vardagliga saker att bli så spännande och det kan jag säga är en konst. Det är så kul att se ens vänner utvecklas och följa dem vart de befinner sig i livet, även om de är många mil bort från en själv. Så tummen upp för din härliga blogg. 

Imorn ska jag tillbaka på intervju på House of Sweden, tjänsten är inte så många timmar i veckan, men miljön är fantastisk, så det ska bli kul att höra vad de har att säga. Ska passa på att kolla lite i Zara medan jag ändå är i Georgetown och kanske kan sätta mig och njuta lite av vädret medan jag är där.

Torde jag se bio ikväll? Är det den dagen idag?

Min bror som modell :)
Snygg kille min bror

Top: Nike store - måste ha en till i en roligare färg

Härlig butik med massa fina saker, allt från böcker till fantastiska kort och presentpapper osv.






Kommentarer
Sarah

I'm sorry men man kollar inte på toppen man kollar på din banging body! MY GOD!!! You are BEACH 2011!

2011-05-25 @ 15:15:51
URL:
Anna

Tack Carra, vilken härlig komplimang det du skriver om mig! Right back at ya!!!

Håller även med Sarahs kommentar, du är verkligen fit for fight!!!

2011-05-25 @ 20:07:43
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: