Jag sa liten efterrätt

Skrivet den 2011-05-20 kl 16:11:40 i kategorin av Jenira
Permalink

Igår var jag så duktig och tränade och åt en nyttig middag och sen kom min älskling hem och ville att vi skulle ut och träffa lite vänner. Inget fancy, men vi satte oss i en sportsbar med den FETASTE menyn någonsin. Jag som redan hade ätit tänkte, jag kan väl ta en lite efterrätt (när är någonting i detta land litet?). Jag vet inte om de hade damp, men det var inte vad jag hade tänkt mig. 

Jag kan ha mycket discplin men inte när det ligger en varm brownie framför mig med valnötter, så kommer mitt sötsug monster fram. Men det var trevligt att göra något en vardag och inte spara alla roliga saker till helgen. Jag kommer defintivt att ha mysiga vardagskvällar senare när jag får ett hus. Man ska göra saker när man minst anar det och inte ha ett så rutinerat liv. Att få blommor när man minst anar det istället för alla hjärtans dag är ju mycket roligare. 

Men det är fredag idag och jag har tagit min detox och ska ut och jogga bort en tredjedel av min brownie. Jag känner inte för att gå till gymmet, så det blir parken igen. Solen är borta, så det kan vara skönt att springa ute. Varje morgon har jag en rutin då jag vaknar till "Regis and Kelly show" och Whatsupp'ar (app på mobilen) med min Mandy.

Sedan ska jag göra lite ärrenden idag. Jag har en hel lista för saker jag ska göra idag, mer om detta senare. Idag är det även premiär för Pirats of the Carribean och den måste jag se med min Boo :) 

Later....

Hur många glasskulor kan man få plats på en tallrik?

Mina två morgon kompisar


Kommentarer
mandy

haha whatsapp: appen som penetrerar sig in i ditt liv =)



Fett god efterrätten såg ut!

äntligen!!!!!!!!!!!! gick mamma med på att se piraterna med mig..på söndag.. efter hennes villkor.. aja haffa sällskap iaf haha

2011-05-21 @ 00:28:21
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: