Girls talk

Skrivet den 2011-05-05 kl 16:09:14 i kategorin av Jenira
Permalink

Igår träffade jag en jätte underbar och otroligt snygg tjej, vi delar samma födelsedag, samma år och likasinnade intressen. För att komma till DC på lättaste sätt åker man bilen till en metro station, parkerar där och tar metron till DC. Men jag kände att det gick bra, även om jag var lite nervös att ta mig hem sent på natten. Men man måste våga om man ska bli något i livet. Det är i alla fall lite skillnad från lilla Ljusdahl där jag tog mitt körkort. 

Men vi hamnade en bra stund på H&M, men jag hittade inte skorna :(. Sedan blev det sushi på Zentan, mycket god mat och trevligt sällskap. En trevlig kväll helt enkelt, men nu ska jag tillbaka till DC för att gå på karriärsmässan. Solen skiner men det verkar vara lite kyligt.

Varför bli jag nervös av att ta mig ut på vägen igen? Måste skärpa mig.

H&M min vän
Jättegod sallad, med 19 ingredienser
Spicy sushi
Såklart måste jag ha pilgrimsmussla
Efterrätt är ett måste

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: