En process människa

Skrivet den 2011-05-12 kl 18:32:20 i kategorin av Jenira
Permalink

Varje morgon och kväll har jag en liten spa moment för mig själv. Jag kan hålla med om att det är mycket snyggare att ha en och samma hudserie hemma. Men jag älskar att pröva nya produkter. Senaste jag var på Sephora så sa hon att det är bra att byta produkter då och då, då händer det lite mer i huden. Men jag vet inte, alla säger så olika saker. Men personligen älskar jag att pröva nya produkter. Just nu använder jag verkligen helt olika produkter från olika serier. Så här e min lilla process:

1. Ansiktstvätt från Philosophy - Jag gillar den och den ska ta bort all smuts

2. Ögonmake up remover BLISS - Denna är helt ok, inte en favorit, men den funkar

3. Toner från DDF - Jag byter toner hela tiden och denna var dyr, men detta är en spray toner som man sprayar på ansiktet för att ge balans åt huden. Man kan använda den flera ggr om dagen. I like :)

4. Ansikts peeling - Två ggr i veckan tvättar jag även mig med denna scrub. Denna funkar bra på mig, men vilken scrub som helst funkar. Det är bra för huden. 

5. Serum Ole Henriksen - Detta är min absoluta favorit produkt, den innehåller C-vitamin som ger en härlig lyster i ansiktet. 

6. Ansikskräm Ole Henriksen - Detta är min sommarkräm, mot vintern måste jag ha något fetare, men denna funkar bra på sommaren och ger en fräsch känsla efteråt.

7. Ögonkräm LUSH - Jag har prövat alla olika sorters, men denna ger en härlig känsla, denna kan man ha i kylen och då får man en härlig avkylande känsla när man tar på sig den.

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: