En kompis i USA

Skrivet den 2011-05-21 kl 00:59:28 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag hitta jag något som jag förknippar med amerikanskt, affären heter Costco. Det var som ett stort lager, med ALLT. Jag menar verkligen allt, och allt säljs i jumbo pack. Import som jag är, så kunde jag inte sluta säga WOW hela tiden. Jag vart helt faschinerad över hur stort allt var och allt var i 18-pack. Det fanns inte en enda vara som såldes i en-pack utan hela poängen var att man skulle köpa mycket på en gång. Detta är super för alla barnfamiljer och billigt är det också. 

Jag tror jag spenderade för mycket tid att kolla på alla tårtor som de hade, de såg som vanligt coola ut, men säkert sjukt äckliga med massa smörkräm. Jag hittade även min första vän i USA. Min kompis Nalle som tagit lite väl mycket anabola steroider. Det värsta är att han inte skulle få plats i min lilla bil, så himla söt och tjock. Det roliga var att han vägde säkert lika mycket som mig. En kvinna sa: "He is bigger than you". Så om jag känner mig ensam så vet jag vart han finns, så himla kramgo. 

Vid kassan kom jag på att jag behövde en ny deodorant, men så klart som allt annat i butiken kom den i 5 pack hehe. Tycket att det var lite roligt. Idag har jag bakar två kycklingpajer och lite annat. Jag är lite trött, då jag åkt runt som en galning mellan alla butiker, men ser fram emot popcorn och bio med min älskade. 

Ha de gött vänner

Jag kan inte visa på bild, men det var den FETASTE tårtan jag sett, undrar om den är god på insidan?

Svårt och visa hur stor butiken var

Min kompis Nalle

Köpte en tidning i min Oprah mode period

Kommentarer
Anuja

ååååh, vad kramgo han ser ut! Så aviiiis! Jag älskar honom! (yes, jag är svag otrolig svag för nallar!)

2011-05-21 @ 12:06:09
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: