Detox varje morgon

Skrivet den 2011-05-17 kl 19:19:53 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag vaknade vrålhungrig denna morgon, så det blev en stor frukost. Men innan frukosten så börjar jag min dag med ett glas vatten med citron, rätt äckligt om jag ska vara ärlig, men vad är gott med detox egentligen. 

Idag har jag sökt jobb och det är dötrist, men ett måste. Jag skulle lämnat huset men det regnar ute så jag blev lat. Jag ska iväg till affären och handla lite snart. Tänkte baka lite under veckan, så jag behöver lite ingredienser. Jag hitta ett jättemysigt recept som jag bara måste pröva. Receptet kommer från denna blogg

Hon har gjort små minipajer, men blåbär och vaniljkräm. På bloggen finns bra bilder, hur man bakar dessa söta pajer. Det bara måste göras helt enkelt. Jag ska titta efter muffinsformar också, mycket bra att ha hemma om man vill baka muffins eller minipajer. 

Jag har fått nog av att söka jobb, nu ska jag göra något annat. 

Blaaaah, men bra för mig....

Kolla in hennes blogg:
http://kreativity.blogg.se/2011/may/vanilj-och-blabarspajer-i-miniformat.html



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: