Bölar till Oprah

Skrivet den 2011-05-19 kl 23:01:56 i kategorin av Jenira
Permalink

Nästa vecka är det sista avsnittet för Oprah, jag får liksom panik redan nu. I dagens avsnitt visar de massa sorgliga saker, jag står inte ut och sitter och bölar hela tiden. Jag älskar henne och kommer sakna henne, jag vet inte vad jag ska göra. Kanske börja prenumerera på O magazine. (Bra idé Carra)

I övrigt så hade jag min första amerikanska intervju idag och det tog 10 minuter och det var massa kostym människor där. Men jag kan berätta att: JAG GICK VIDARE till nästa intervju och den är på måndag. Detta innebär att jag kommer få spendera en hel dag på jobbet och få se när de arbetar. Sen är det tydligen en till intervju, vilken process. Men kul va :) Och självklart sa han: " Don't forget to dress professionally like today" ehhhhh I GET IT!!! och samma i mailet. 

Vad knas om jag skulle få mitt första jobb som jag sökte, men jag tyckte det lät spännande och det var väldigt amerikanska och trevliga. Nog om detta, vi får se nästa vecka hur det går. Det enda som är störande är att jag kanske missar Oprah...(hihihihihi) Jag får kolla på nätet. 

Annars åkte jag till Mall eftersom jobbet låg precis bredvid och sedan åt jag lunch med Hubby på hans favorit Thai ställe och jag kan lova er att det var sjukt gott. Han har pratat om stället så himla mycket, men det levde verkligen upp till mina förväntningar. 

Jag var duktig och bakade när jag kom hem och såg att jag hade köpt fel grädde, så himla irriterade. Jag hade köpt typ "cream", som visade sig vara en tjock aktig mjölk av något slag. Så jag fick åka och köpa rätt, eftersom jag redan var inne i bakningen. Ni får se på söndag hur den blev. Jag älskar denna tårta :)

Nu ska jag åka och träna, men är osäker i vilken form. Det finns ett pass kl 6. Men orkar jag verkligen med Zumba? Jag ska även erkänna en sak, jag har smygätit alhgrens bilar som jag hittat i deras skåp här hemma. De var säkert ett år gamla, men de vilar härligt i min mage. Jag är ett monster när det gäller svenskt godis. 

Jag har funderat på en sak, kan man gå på bio själv? Jag vill se filmen: Something Borrowed, men jag har ingen att gå med (mobbad) så visst kan jag gå själv? 

Aja, nu ska jag kolla klart på min sista Oprah och svara på lite mail. Jag fick 6 st mail av privata franska lärare som vill lära ut, nu måste jag kolla hur mycket de tar betalt. 

Ciaooooo

Körde klassisk kontors look


Hängde en timme i Columbia Mall, så härligt utan massa folk

Otrolig god Thai lunch

Jag måste säga att denna gubbe och Sami är de enda personer jag känner igen från Våra Bästa år och den suger fortfarande.  Men ibland kan jag inte låta bli att smygkolla lite och sedan spy.

Kommentarer
Sarah

Åh vad kul att du gick vidare!! Inshalla går du hela vägen till ett nytt jobb!! HEJA HEJA CARRA!!



hahaha den där gubben på våra bästa år är ju jennifer anistons pappa!!

2011-05-20 @ 15:13:50
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: