Att vara oplanerad

Skrivet den 2011-05-29 kl 05:06:39 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag är en sådan där typisk människa som planerar allt, speciellt mina helger. Min man är helt motsatta, så förra helgen var det jag som planerade helgen. Men denna helg har vi bara tagit dagen som den kommit och det är verkligen skönt ibland. 

Min man hade "Guys night out" igår, så han kom hem imorse och vi kom på att Champion Leage finalen var idag. Jag är inte sport typen egentligen (jag kollar hellre på hemska reality serier om jag ska vara ärlig), men om det är en sport jag gillar så är det väl fotboll. Jag har nog aldrig i mitt liv sett så mkt basket och amerikansk fotboll sedan jag flyttade hit. Men fotboll gillar jag så det såg jag fram emot idag när han föreslog det. Eftersom vädret var på topp ville vi titta på matchen ute. Därefter åt vi lunch på min FAVORITA VAPIANO, men herregud var stark kycklingen var. Jag sa väl spicy men KOM IGEN, jag kunde knappt äta salladen utan att all mitt snor hamnade på tallriken. Vi fortsatte därefter vår resa in till Georgetown för att tvångs shoppa slipsar till hans "Groomsmen" och avslutade dagen med härlig gelato vid Washington Harbour. 

Mot slutet av dagen önskade vi att man kunde "Zappa" hem oss, så trötta som vi var. Det har varit en skön och varm dag. Imorn fyller min kompis Nerr (Nadia) år och 29 maj är en minnesfull dag för mig. Jag har många minnen från alla hennes roliga födelsedagskalas som hon haft, eftersom det även var början av sommaren samt slutet av skolåret. Härligt att vara ett maj barn. 

Klänning: Zara
Halsband: Forever 21

Det var inte många amerikaner på plats, mest internationellt folk :)

Detta måste vara alla sportfånars (min man) dröm, TV sporten på toan

SER NI DEN ORANGA CHILIN????



Hittade en rolig tandkräm på Urban Outfitters

Gelatoooooo
Kaffe (såklart) och hallon



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: