Vilken vecka...

Skrivet den 2011-03-13 kl 14:33:13 i kategorin av Jenira
Permalink

Gud vilken dag det var igår, från att jag var på jakt för att kunna hitta någon som kunde lösa mitt problem att koppla in min macbook till tvn, men icke sa nicke, jag tror jag körde runt hela uppsala. Men sen när jag köpt alla sladdar så kunde jag ändå inte få till det. Men till slut så fick jag hjälp av en kompis man och min bror gjorde det sista klicket och det fungerade. Jag tror jag grät av lycka. 

Men kvällen blev bra, slide showen var jag jättenöjd med, men jag höll på fnatt av min tårta som jag gjorde, jag tror det var det sämsta recept jag gjort i mitt liv. Smaken var det inget fel på men herregud vad grädde inte ville vara kvar. Nej, jag var totalt missnöjd och höll nästan på att få fnatt, eftersom man lagt ner mycket tid och pengar och så blir det inte bra. Men jag lyckades samla mig och sången blev bra, samt frågesporten så jag är nöjd att det blev bra till slut.

Men fy f-n vad jobbigt och diska allt, jag hade ont i hela kroppen. Så idag vill jag bara ta det lugnt. Jag är glad att det gick bra, men samtidigt glad att det är över. Men jag vill tacka mina älskade vänner som hjälpte mig att göra kvällen till en hit. SÅ KÄRLEK till er alla. Jag lägger upp fler bilder från Bobbsans bättra kamera senare.

Idag har jag gottat mig med lite masterchef och stylisterna på kanal 5. se. Får se om det blir någon träning, måste ta tag i lite saker som man lagt undan. 

Försökte göra lite mysigt
Hade på min mammas sari från 30 år sedan.
Red crew
Hann med lite melodifestival, men inte länge..men Grattis Sadee
Försökte träna på låtarna så mycket som möjligt
Tack prinsessor
Jag försökte rädda situationen men egengjord ros masipan, men övning ger färdighet right? Nästa gång tänker jag INTE misslyckas.



Kommentarer
Bobbii

Tack för en underbar kväll.. <3

2011-03-14 @ 18:04:14
URL: http://mrskhan.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: