Mina söndags drömmar...

Skrivet den 2011-03-13 kl 23:01:47 i kategorin av Jenira
Permalink

Min förra veckans träningsschema blev inte alls av. Jag lyckades träna onsdag, torsdag och söndag, men ingen yoga hann jag till och ingen bodypump, men poängen är väl att röra på sig.

Denna vecka är en speciell vecka för mig, jag berättar mer på slutet av veckan. Nu har jag tränat och duschat och ska sova snart. Matlådan e klar och jag är redo för en ny vecka. Denna vecka vill jag hitta ett par mörka jeans. Hur svårt kan det vara, tydligen jättesvårt. 

Jag inledde mina nya vecka med en nudefärgat nagerlack. Man ser inte så bra på bilden men känns frächt även om mina naglar behöver mer vård. 

Fick en gratis kokbok på Ica Kvantum, ser den inte otroligt tråkig ut, men jag vart glatt överaskad över alla roliga recept som fanns i dem. Så det blir en bra bok till min samling :)
På lördag ska jag baka en kaka, om Sarah nu fortfarande vill det, men jag kan inte bestämma mig vilken det skall bli. Hittat några bra i denna bok.
Kör Naturale denna vecka

Drömmer om...


Min framtida walking closet. Det är något jag aldrig haft som jag bara måste ha i livet. Jag älskade min förra lägenhet, men jag fick klämma in alla mina kläder för att ha någon ordning. Men jag hittade några fantastiska garderober som jag kan dö för. När jag tänker walking closet så var det nog Carrie som introduserade detta fenomen till mig. Om jag får min walking så kanske jag ÄNTLIGEN kan ha lite ordning på alla mina kläder...

Här är några favoriter som jag hittade på nätet

Nicole Ricci
Olivia Palermo
Christina Agulera
Eva Longoria
Och självklart Carrie :) Kärlek





Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: