Tortellini Italia

Skrivet den 2011-03-30 kl 23:26:09 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag har kommit hem från ett mysigt besök med min vän Ahmad från Sthlms Uni. Vi pratade minnen och mycket framtid. Han är en inspirerande person och alltid lika kul att träffa. Han sa en sak som fastnade på min hjärna:
Det gör ont att utvecklas. Bra sagt Ahmad! Den kommer jag att bära med mig länge. 

Jag åt en fantastisk italiens pasta rätt. Jag älskar italiensk mat, enkelt med gott, favoriten är tortellini mums. Sen så var tanken att jag skulle fortsätta att fylla mina rosa macarons när jag kom hem, men jag ska nog göra om min hallon fyllning. Jag använde mig av Leilas recept, men jag tycker att den smakar för mycket smör, så jag ska göra om den och använda mig av tjejen som har bloggen: Bli min jäst

Vill ni göra macarons, använd hennes recept och hon beskriver väldigt bra hur man skall gå tillväga. Ha gärna en våg hemma, men det går att göra det utan vågen. 

Nu ska jag sova. Ciao




Kommentarer
Sana

Snodde ditt citat, det passar just nu!!

2011-03-31 @ 19:02:15
URL:
Carra

Visst var det bra sagt. Jag kunde inte sluta tänka på det. Så fort man har det jobbigt i livet....tänk på detta :)

2011-03-31 @ 21:54:55
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: