The Devil bär Prada på riktigt - Anna Amazing Wintour

Skrivet den 2011-03-26 kl 23:37:35 i kategorin av Jenira
Permalink

Om jag fick veta att jag skulle intervjuas av Anna Wintour imorn, jag tror inte att jag skulle ha självförtroende till detta, för jag skulle nog glömma mitt förnamn. Det är inte många människor jag skulle få en Aha-känsla av att se, men förutom Obama kanske så är nog Anna en av de människor som skulle få mig att hoppa som en groupe om jag fick syn på henne. Självklart skulle jag behärska mig, men innerst inne skulle jag nog kissa på mig BOKSTAVLIGEN.

Så om du är intresserad av denna kvinna, läs denna artikel från tidningen WSJ. Jag råkade få syn på tidningen via Sofi Farmans blogg (Tack Sofi, inte för att hon läser min blogg haha) där Anna är på omslaget.

Detta är nog den bästa artikeln jag läst om henne på länge.
Artikel från WSJ Magazine

Makt

Fantastiskt närverk





Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: