Söndagens bravader

Skrivet den 2011-03-28 kl 17:07:58 i kategorin av Jenira
Permalink

I söndags började jag packa lite och det är inte lätt. Känns som om jag ska ta med allt men ändå inte. Men jag är inte bra på att packa, men till sist blev det en resväska i alla fall. Sen på vägen hittade jag en massa kul som jag totalt glömt att jag hade sparat "till ett bättre tillfälle". Men mina bästa skor har jag redan förflyttat till USA, så det känns skönt, bland annat mina Jimmy Choo (jaja HM) och mina svarta hösta mocka pumps.

Om man kollar såhär så ser det ut att vara mycket kläder kvar. Men tro mig, jag kommer inte ha det lätt. Sen ska alla jackor in och jag har en grej för jackor och kavajer.
De här hade jag totalt glömt bort, så de får följa med till USA, tror till och med jag har likadana i svart från två säsonger sen. Mina favvosar ligger på jobbet dock.
De här kanske ni tänker, varför ska hon ta med dessa. Men jag har VERKLIGEN använt dessa. Man kan liksom gå i dessa men ändå känna sig lång. Så ni får följa med, bara för att ni alldrig svikit mig.
Nej snälla sko, du får inte följa med. Men jag kan i alla fall säga att de blivit använda.
Här är en favorit från Paris, de är mina "jag-ska-ha-ballerina-mode" skor, fast de har en liten klack så man känner sig liksom inte lika kort.
Jag älskade dessa, från London, men de kommer inte klara ett steg till. De är helt förstörda. Så tyvärr =(
Några fler arbetspumps :)
Mina bröllopsskor, dock hade jag ett par andra högre.
Dessa ful fina skor är en life saver, de är så platta att man kan ha dem i festväskan. Räddade många utekvällar. Men de är så platta, så det känns som om man är barfota. Ett bra köp från Primark för 3 pund ;)

Sen hittade jag lite roliga saker :)

En snygg klänning från H&M, jag tror jag hittat ett tillfälle att ha den. Denna klänning kan man variera mycket med, den kan bäras med en svart kjol och då blir det en tubklänning eller med en snygg kavaj över så blir den inte lika festlig.
Detta är ett nytt tillskott till pumps famijen. Jag älskar pumps och jag älskar mocka och dessa är en kopia av mina stövletter från Vagabond Jag kommer att använda vid många tillfällen. Bekväma och lagom klack, passar till vardags och fest.

I min förkylning lyckades jag shoppa, jag har en talang :)
Det blev en plisserad kjol från Monki och en baströja i lite färg. 
Sen köpte jag denna produkt som är bra för mig som fönar sitt hår efter duschen. Ger naturlig volym.


Kommentarer
Kali

Racker den dar lilla vaskan till allt du ska ta med dig? Fina skor...

2011-03-29 @ 22:42:57
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: