Sju dödssynder i en ask

Skrivet den 2011-03-10 kl 22:35:23 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag är så trött, att pendla och träna efter jobbet tar på ens krafter och det värsta är när man kommer fram och byter om och sen går till löpmaskinerna och det är KÖÖÖ. 

Jag förstår inte hur man orkar pendla, nu har jag gjort det sedan sommaren och är det så att man bor bredvid stationen så förstår jag, men det tar på ens krafter helt klart. Så tummen upp till alla krigare som gör  detta varjedag och har gjort detta under flera år och kommer göra detta under flera år.

Jag fick ett mail från Libress att de skapat nya askar. Jag använder inte libress då jag är en always person, men jag kommer nog att köpa ett paket bara för att få med en av dessa sju snygga askar. De skall föreställa de sju dödssynderna. Tänkte visa några som jag gillade. Bilder från Libress.

Jag unnade mig även det nya numret av chic. Jag älskar chic tidningen, den är lagon tjock för att läsa på tåget och att ha i väskan och det är mycket kläder och shopping men ändå några reportage. Jag är även besatt av hemsidan: chic.se för de har alltid bra info om trend, mode och skönhet.

Frosseri
Fåfänga
girighet
Vällust


Unnade mig lite mys på tåget, fick massa inspiration, jag tycker att Charlotta chefredaktör på Chic verkar vara en sådan rolig person. Så jag föredrar chic framför liknande tidninar. Sofis mode händer det att jag köper.

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: